
Be visual, make them shop local
Digital signage en data analyse.
Digital Signage
Wat is digital signage eigenlijk?
Digital signage is een vorm van communicatie via beeldschermen om informatie over te dragen aan jouw specifiek publiek.
Dit kan op elke locatie en op elk tijdstip.
Deze vorm van communicatie zien we reeds lang in de USA.
In onze buurlanden Nederland en UK is dit communicatiemiddel ondertussen ook een gevestigde waarde.
Loop voor op jouw concurrentie en stap nu mee op deze digitale trein.
Veel gemaakte fouten.
De content of beeldinformatie op de schermen is niet aantrekkelijk genoeg.
Statische informatie op een beeldscherm valt veel minder op.
Te lang dezelfde content op het scherm.
Herhaling verveelt.Jouw beeldinformatie delen d.m.v. een usb stick.
Je kan altijd informatie overbrengen via een usb stick.
In het begin zal je de moeite doen om regelmatig de stick te vernieuwen.
Echter is dit arbeidsintensief en dus kostelijk.Het gebruiken van een standaard tv-scherm van de lokale HIFI handelaar. Deze schermen zijn niet geschikt om digitale reclame te maken.
Deze schermen hebben geen cooling systeem en zullen dus sneller stuk gaan.
Ze hebben geen automatische dimfunctie en kunnen zeer hinderlijk zijn voor voorbijgangers of buren.
Jouw logo zal snel inbranden.
Lichtsterkte is veel te beperkt.
Onze expertise vertaald in jouw winkel.
Samen met onze klanten bepalen we de juiste format die het beste bij hen past.
We helpen met de juiste content.
We zorgen voor een dynamische content die 400% meer weergaven zal genereren.
Plan de content weken op voorhand in.
Geen tijdverlies meer met het gebruik van USB sticks.
Met ons programma kan u over de hele wereld de content aanpassen.Professionele schermen die bestand zijn tegen de meest extreme weersomstandigheden.
Wat zijn de voordelen van digital signage?
Zeer snelle update van informatie t.o.v. geprinte reclame.
Ecologischer, de digital signage schermen zijn bijna volledig recycleerbaar.
Bereik jouw doelgroep op het juiste tijdstip, plan op voorhand jouw content.
Dynamische displays vangen de aandacht en geven een heus “Wow-effect”.
Interactief communiceren met QR Codes, RSS feeds, klanten tevredenheid, enz.
Digital signage schermen zijn ontworpen om in de meest extreme omstandigheden te blijven werken (denk aan hitte en zonlicht).
Je kan meer informatie delen met klanten.
VB: Kledingzaak vervangt één paspop door een scherm om zodoende niet 1 kleed te laten zien maar haar hele collectie.Enkele cijfers:
400% meer weergaven t.o.v. geprinte reclame
80% van de klanten zien hun omzet stijgen tot 30%
40% van de passanten zal sneller een winkel binnenstappen met een scherm
Wil je meestappen in ons verhaal en jouw omzet zien stijgen?
Dan helpen we je graag opweg.
Contacteer ons voor een afspraak voordat de concurrent het doet.